سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال در جام ملت‌های آسیا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی ایران و امارات در جام ملت‌های آسیا | تلاش برای اول نشدن!

  • کد خبر: ۲۰۷۶۳۹
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
  • ۲
تاریخ و ساعت بازی ایران و امارات در جام ملت‌های آسیا | تلاش برای اول نشدن!
تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در هفته پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۸:۳۰ فردا (سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲) در ورزشگاه اجوکیشن سیتی شهر الریان به مصاف امارات می‌رود. شاگردان امیر قلعه‌نویی که تا اینجای کار با کسب ۶ امتیاز فعلا صدرنشین گروه C مسابقات هستند، احتمالا به دنبال راهی برای فرار از مسابقه با ژاپن در مراحل حذفی هستند. اتفاقی که در روز‌های گذشته و صحبت بیشتر کارشناسان هم به آن اشاره شده و خیلی‌ها این توصیه را به سرمربی تیم ملی داشته‌اند که با امتیاز دادن به امارات و صعود به‌عنوان تیم دوم، راه خودش را در مرحله حذفی آسان‌تر کند.

این در حالی است که به نظر می‌رسد مربیان تیم ملی چندان اعتقادی به این راه ندارند و می‌خواهند در مسیر قهرمانی هر حریفی را شکست دهند و به همین منظور با تمام قوا و برای کسب ۳ امتیاز راهی این مسابقه خواهند شد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که در بازی قبلی نمایش دور از انتظاری داشتند و با یک گل از سد هنگ‌کنگ گذشتند حالا برای پاک کردن آن بازی باید با ارائه یک فوتبال زیبا و روان علاوه بر راضی کردن هواداران، قدرت اصلی فوتبال ایران را به آسیا نشان دهند.

مجید حسینی، مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده، سه بازیکن مصدوم تیم ملی، برای این بازی آماده شده‌اند و شرایط بازی دارند تا بدین ترتیب قلعه‌نویی ترکیب اصلی و کامل خودش را در اختیار داشته باشد. در سوی دیگر میدان، اما شرایط برای بنتو و تیمش متفاوت است. امارات در مسابقه حساس مقابل ایران، سلطان عادل را در خط حمله خود ندارد. این بازیکن تیم اتحاد کلبا به‌خاطر مصدومیت احتمالا دو هفته‌ای را دور از میادین خواهد بود. همچنین علی حمادی مدافع این تیم در دیدار قبلی تیم ملی فوتبال امارات برابر فلسطین از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد و به همین خاطر دیدار برابر ایران را از دست داد.

بنا به اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تانتاشف ایلگیز از کشور ازبکستان قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هدیه ازآبادان
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
0
1
باعرض سلام وادب واحترام خدمت فوتبالیست‌های تیم ملی فوتبال کشورعزیزم ایران انشالله که به یاری خداوندمتعال فردا بازی با امارات رامیبرید وبه مرحله بعد صعودمیکنید اصلا برنده جام ملت‌های آسیا شمامیشوید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
0
0
بنز من میبرن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->